Ati incercat Negresa de post? Aici gasiti cea mai usoara reteta.







Bine v-am regasit. 

De multa vreme nu am mai gatit un preparat atat de rapid si gustos.
Pentru o zi de toamna,ploioasa si friguroasa ,ca cea care a fost astazi,negresa mea a mers ca unsa,impreuna cu o ceasca de ceai.Voiam sa mananc ceva dulce care sa se faca repede,asa ca am rasfoit cartea cu retete a mamei si am ales negressa de post cu stafide si gem.
 Va spun decat ca a iesit o bunatate pufoasa, de la care nu se poate abtine nimeni. 
Voi lasa mai jos reteta pentru doritoare. 

Pentru o tava detasabila de 32 cm.

   -4 cani faina
    -2 cani zahar
                          -1 cana si jumatate de ulei
-4 cani apa
                 -o lingurita praf copt
       -4 linguri cacao
   -o esenta rom
                                   -4 linguri mari dulceata de gutui
     -100 gr stafide.


Se amesteca toate ingredientele deodata cu un tel sau cu mixerul,se pune aluatul in tava si se da la cuptor circa 45 min.


Glazura se prepara din..-4 linguri ulei
                                         -4 linguri apa
                                            -3 linguri cacao
                                                       -6 linguri zahar pudra
Se amesteca bine pana devine o crema lucioasa si neteda.

Dupa ce s-a copt negresa,se pune toata glazura deasupra,si se lasa la racit circa 1-1,5 ore. Se portioneaza dupa cum doriti. 





Sa aveti pofta buna.


Etichete: