Haine frumoase cu bani putini.




 
  BLUZA BEJ DIN VOAL.






  Dupa cum bine vedeti,cei care ma urmaresc,am inceput sa fiu activa pe conturile de socializare dar mai ales pe blogul meu pe care l-am cam uitat in ultima vreme,din lipsa de timp. Hotarata sa incep in forta,am ales sa va prezint cateva articole vestimentare,pe care mi le-am achizitionat de curand,si sa va povestesc opinia mea in legatura cu preturi,materiale,,si sa va recomand cu drag magazinele.

Acestea fiind spuse,va las mai jos parerea mea despre o bluza cumparata cu doua zile in urma, de pe un site cu articole vestimentare fabricate in Romania.



Am ales o bluza-camasa,la un pret foarte accesibil,doar 100 lei,creata cu multa inspiratie si pricepere de catre croitoresele care lucreaza special pentru magazinul FashionMIR.
.
Este o bluza confectionata cu maneci si spate din voal de culoare bej,model asimetric,mai lunga in partea din spate. Partea din fata a bluzei este din bumbac 100 %,cu aplicatii de bilute din acelasi material.

 Aceasta mai poate fi purtata si cu maneca 3 sfert,cu ajutorul nasturilor pusi la exterior,drept cot,unde putem indoi maneca si prinde la nasture.Pentru ca marimea sa se poata potrivi,am consultat tabelul cu marimi,cu care nu am dat greș.

  In magazin se gasesc atat haine,incaltaminte cat si accesorii.
Transportul a fost gratuit ,iar livrarea a durat 24 h. Cu siguranta voi mai apela la acest magazin ,si pentru alte articole vestimentare. 

Spor si voua la cumparaturi.

Etichete: