Sandalele mele BonPrix



       In vara,am fost invitata la botezul nepotelei mele,care s-a tinut intr-un local din oras. De obicei,am evenimente mai mult toamna asa ca eu obisnuiesc sa port mai mereu pantofi, drept pentru care nu am in dressing nicio pereche de sandale elegante de seara. Fiind o perioada caniculara ,urasc sa merg prin magazine prin oras dupa cumparaturi, asa ca am luat cu asalt magazinele de pe internet.

         Cu ajutorul magazinului online Bon Prix , am reusit sa-mi gasesc perechea potrivita de sandale asa cum mi-am dorit....finute, elegante, cu toc comod, si un pret bun. Am stiut mereu ca aici voi gasi incaltarile potrivite.


Acestea sunt  sandalele cu toc pe care mi le-am  comandat la pretul de 120 lei. Parerea mea este ca acest model de sanda infrumuseteaza orice tinuta , calitatea este garantata venita tocmai din Germania,marimea se potriveste perfect masuratorilor,sunt foarte incantata . Va mai spun ca mi-au fost laudate. :) 
 Voua va plac???




Etichete: