Ciorba de rata si paine de casa.

       


            Ce poate fi mai gustos si satios decat o Ciorba de rata cu taitei si paine de casa????
         Asta am pregatit eu astazi pentru masa de pranz. Ciorba gatesc adesea,insa painea de casa a fost o provocare pentru mine,deoarece nu mai facusem deloc. Asadar nu am riscat sa nu imi iasa si am cerut un mic ajutor la mama soacra,care mi.a explicat cum sa impart ingredientele,timpul de odihna al aluatului etc..
Ma apuc de treaba si incep cu framantatul painii,care trebuie lasata cam o ora la odihna,apoi inca o ora si ceva la coacere.Nu a fost chiar atat de dificil precum credeam,drept pentru care mi.a iesit foarte bine,gustoasa,crescuta,si cel mai important, coapta.



Ma apuc si de ciorba la care am folosit rata din propria curte(parlita,jumulita,spalata,curatata,si portionata.)3 morcovi,2 ardei,2 cepe mari,1 cana ulei (150ml),cam 1,5 l bors de casa facut de bunica,verdeata,si saram dupa gust..



Pentru taitei am folosit 1 ou 2 lg apa si faina cam 1 cana jumate si un praf sare...amestec tot,intind o foaie subtire si o las la zvantat pe un tocator,sau pe masa...apoi tai fasii subtiri si le adaug spre finalul ciorbei.

Atasez cateva poze cu preparatele mele,ca sa vedeti cat de bine arata,aburinde si gustoase exact gustul din copilarie de ciorba cu paine calda... ;)
Pofta buna 😃😃😃😃😃😃😃

Etichete: