Ce purtam la petrecerile din acest an?







In curand va veni sezonul nuntilor, iar eu trebuie sa fiu pe pozitii, pentru ca voi avea cam 4 evenimente in acest an,mai exact 2 botezuri in curand si 2 nunti mai spre toamna.
De aceea am tot cautat modele de rochii si incaltaminte, sa vad ce e nou ce se poarta, sa imi pot alege si eu modeleLe preferate si sa fiu in trend. Cum magazine Le online sunt foarte accesate si usor de clik-uit, m-am pus pe treaba. 


Mai jos va Prezint un model de Sandale superbe, aurii din piele,cu bareta pe glezna si toc stiletto,marca Mihaela Glavan. 





Pentru a avea o toaleta de vis,trebuie sa avem si o rochie pe masura.  Mi-ar placea sa port o rochie de acest gen,deoarece, se potriveste oricarei siluete, si acopera imperfectiunile in cazul in care Le avem. 

Am aici o rochie Just Cavalli,de culoare bordo,accesorizata cu o esarfa finute, fluida din voal de matase,perfecta zic eu,pentru petrecerile mele din aceasta vara.









Dupa cum spuneam mai sus,mai am doua evenimente in toamna,asa ca am aruncat un ochi peste o rochie ce sa se potriveasca si care imi place mie cel mai mult. 
Dupa cum am mai spus in articolele mele precedente, ador culoarea albastru electric,asa ca am ales o rochie albastra. .




Marca Miss Grey,rochita este din matase naturala, lunga pana in pamant, stil corset in partea de sus,cu dantela si perlute. Eu mor dupa ea,asa-I ca e perfecta?





Si bineinteles o accesorizam cu o pereche de sandale tot de culoare albastra,catifelate, simple,finute.



  

Eu asta as vrea sa port anul acesta la evenimentele la care am fost invitata.

Ce credeti, sunt frumoase articolele mele??? 

:)

Etichete: