Cadoul perfect de 8 Martie il gasim la Allview.






Voi incepe prin a multumi prietenilor mei de la Blog Awards,care au initiat aceasta campanie cu ajutorul sponsorului Allview,care pun la bataie un super smartphone de ultim tip din acest brand care este atat de bine vazut in vazul tuturor iubitorilor de tehnologie moderna,si nu numai. In primul rand,am decis sa particip la aceasta campanie,deoarece imi doresc,si poate da norocul peste mine,sa castig acest telefon,pentru ca vreau sa ma revansez fata de mama mea.De ce? In urma cu ceva timp ,ea si-a achizitionat un smartphone Allview V1 Viper L, de culoare neagra de  care nu a putut sa se bucure foarte mult timp,pentru ca am reusit sa o fac sa mi-l dea mie,a fost nevoie de un ''te iubesc,te rog frumos'',si gata,si bineinteles ca i-am dat la schimb telefonul meu,care nu era atat de performant.
Odata ce l-am folosit,mi-am dat seama ca acest telefon chiar este pentru mine,imi place aspectul pe care il are,optiunile pe care mi le ofera ,faptul ca sustine activitatile zilnice pe care le am si multe altele,iar de faptul ca este extrem de elegant nu mai zic...iar noi femeile apreciem tot ce arata bine,deci? a stiut mama  mea ce sa cumpere ....
Pe de alta parte,cand am vazut ca s-a ivit acest concurs,nu am stat pe ganduri si m-am apucat de treaba,intentionand,cu putin noroc, sa fac rost de acest premiu si sa i-l inapoiez...dupa parerea mea,acesta ar fi cel mai frumos cadou de ziua mamei,de pe 8 Martie,sunt sigura ca orice femeie ar fi incantata sa primeasca un astfel de cadou
In caz ca doriti sa aflati mai multe detalii referitoare la acest telefon va invit sa vizitati allview.ro, va asigur ca veti ramane cu o foarte buna opinie referitoare la acest site si la produsele de tehnologie moderna.
Pana atunci,eu va voi da cateva detalii. 





Imi place enorm de mult ca este un telefon slim cu o grosime de doar 8,6 mm ,un display de 5 '',care ne ajuta sa vedem  mesajele mult mai clar,si sa putem citi ,foarte generos,si un design elegant,lucios pe capacul din spate,care reflecta lumina sub forma de raze,avand un efect unic.
Telefonul este disponibil pe mai multe culori,adica alb si negru. Smartphone-ul vine cu o performanta de procesare de 4 nuclee si 1,3 GHz, cu o super memorie RAM de 1GB, dispune de un sistem de operare Android 4.4,care ajuta la o rulare usoara a aplicatiilor si optiunilor de pe internet,chiar de asta avem mare nevoie, memoria  interna a telefonului este de 8 GB,care poate fi marita cu ajutorul unui card microSD,si poate ajunge pana la 32GB,e super sa aiba o memorie atat de mare,ca noi femeila ne pozam tot timpul,facem una alta.
O alta caracteristica speciala este faptul ca are 2 camere foto,una frontala de 2 mp si cealalta pe spate de 5 mp,eu ador ,faci niste poze bestiale,cu ditamai camera de 5 mp .Functia de filmare este FullHD,pentru a putea filma toate momentele frumoase din viata ta.Viper L se conecteaza cu functiile: Bluetooth,Hot Knot,WiFi direct sau WiFi display.In cazul in care esti dependent de telefon,asa cum sunt si eu, avem un mare noroc cu bateria telefonului,care asigura pana la 8,5 ore de convorbiri si acces internet. 

 Eu confirm toate cele spuse,avand in vedere ca folosesc acest telefon de ceva vreme.Si vreau sa il castig pe acesta pentru a-i face mamei un cadou,cum spuneam si mai sus. 

 Daca doriti sa castigati,si aveti un blog,si spor la scris, va puteti inscrie la BlogAwards,si participati la concursul  BlogMartisor,si aveti sansa sa castigati un telefon Allview V1 Viper L. 

Succes tuturor.

Etichete: