1 Martie.


Hei,va salut cu drag. 

Cum a fost 1 Martie pentru voi?  Asa-i ca a fost super.....?   Eu una m-am bucurat enorm de prima zi de primavara...Am inceput cu mersul la biserica,la slujba de dimineata...Apoi cand m-am intors,am fost intampinata cu un buchet de 3 garofite colorate,de la sotul meu,un martisor frumos(o pisicuta),de la mama mea,un trandafir rosu ca focul de la cumnatul meu,inca un buchet de floricele frumoase de la tatal meu,si o zambila superba roz de la cumnata mea.Dupa amiaza am iesit cu fetele(cumnatele) la o intalnire,doar noi 4,a fost ok...Am fost foarte incantata de martisoarele primite.Multumesc. Voi ce ati primit???



Acesta este martisorul de la sot si mama mea.







Aici am frumoasa zambilutza de la cumnata mea. E superba.E in ghiveci si e imbracata cu scoarta de copac.Si dupa ce ii trece floarea,o pot planta in gradina,langa celelalte floricele.






Si aici am florile de care spuneam mai sus.



Sunt fooooooarte curioasa daca ,de 8 Martie voi mai primi ceva....;))))))))))))))))))))))))))))



Etichete: