Un model nou de ghetute care ma fascineaza.


Tin minte ca eram mica,si vedeam in garderoba mamei mai multe incaltari,cizme,ghetute...Dar era o pereche de ghete din piele pe care ea le adora,iar eu le uram.Nu imi placeau deloc,tot timpul ii spuneam ca sunt de mamaite si ca nu i se potrivesc.Erau ghete pana la glezna,cu toc inalt si patrat si cu botul rotund.Ei bien,anii au trecut iar moda de acum e ca cea de dinainte,si sa va spun ca acum,ador acel model de gheata pe care le avea mama mea. Am vazut pe multe site-uri si magazine online multe multe ghetute de genul si vreau sa va spun ca imi plac la nebunie.Mai ales ca eu am si un magazin preferat de incaltaminte si au adus acest nou model de ghete,pe care mi le voi cumpara clar. Sa vedeti si voi cat de spectaculoase sunt,sunt foarte elegante,se potrivesc si la jeans si la colant si la rochie de zi...Sunt fenomenale.

Cam asa aratau ghetele mamei care mi se pareau odioase,si nu aveau tocul lacuit si nici botul,insa acestea sunt superbe.





Inca un model care atrage priviri,si se gaseste si pe mai multe culori. Uitat-va cat de finute sunt si cum vin pe picior... In caz ca vreti sa comandati accesati  http://www.depurtat.ro/








Am mai cotrobait si am mai dat de o alta pereche de ghete cu adevarat superbe.



Sunt o gramada de noutati si preturi reduse.V-am spus,pentru comenzi accesati link-ul de mai sus. Eu am ramas cu adevarat impresionata frumos de articolele pe care le-am vazut,sunt modele noi pentru sezonul de primavara 2015.
 In concluzie, stia mama mea ce cizmulite sa poarte sa arate chic. 

EU LE PREFER PE CELE DE CULOARE CREM,VOI ? ;)



Etichete: