Sampon salvator impotriva deteriorarii parului.

De ceva ani buni am probleme cu parul. M-am vopsit pentru prima data la 15 ani...din satenul meu original ,am facut un blond platinat...acasa... cu vopsea si pudra decoloranta. De atunci mi-a cazut parul incontinuu(de la pudra),si a ramas deteriorat mult timp...am incercat tot felul de masti pentru regenerare,impotriva deteriorarii...in fine..
Toate acestea pana am gasit un sampon salvator. Este vorba despre Syoss Color Protect,un sampon pentru parul vopsit si deteriorat. De aproximaativ 1 an il folosesc incontinuu,fara nicio altfel de masca sau alte tipuri de sampoane. Vreau sa spun ca este foarte bun,si da rezultatele dorite,doar daca il folosesti cel putin 3 luni...deci  nu pot sa spun ca m-am spalat 2 saptamani cu el,si gata...nu mai am parul deteriorat...Trebuie folosit cu regularitate de cel putin 2 ori /saptamana timp de 3 luni,pentru efecte vizibile.  Insa eu am vazut diferenta de la prima spalare,si aceeea ca parul se pieptana mult mai usor si era foarte moale...acesta este primul beneficiu pe care mi l-a dat samponul...Dar,dupa 3-4 luni de folosire parul straluceste iar varfurile nu mai sunt despicate,pentru ca ofera si protectie culorii parului,si prin urmare nu mai este nevoie de vopsea la 6 saptamani pentru a-ti imbunatati culoarea,pentru ca samponul o face. Il ador si recomand cu incredere. Eu am folosit un bidon de 500 ml,si mi-a ajuns aproape 4 luni,asta pentru ca pui foarte putin in palma si face multa spuma(asta depinde de lungimea parului fiecareia).. Se gaseste foarte usor ,la toate magazinele si hiper-marke-urile,si costa doar 20 ron. Recomand fetelor.




Etichete: