Pregatiri de nunta.




Ca orice domnisoara,si eu ma gandeam inca de mica,cum as vrea sa arat mireasa.Imi doaream sa ma fac mireasa,cand voi creste. :) 
Uite ca momentul aceste superb  se apropie din ce in ce mai repede...eu sper sa se realizeze cel tarziu la finele anului viitor. Tocmai de aceea am scotocit internetul de idei in materie de aranjamente,rochii,buchete etc..Stiu ca poate e prea devreme pentru aceste lucruri,insa eu cred ca imi va prinde bine sa ma documentez cu de toate. Cu ce am mai gasit pe internet si cu ce mai stiam si eu,asa mi-am realizat o superba lista cu tot ceea ce e nevoie in a prregati nunta de vis. In primul rand,acest pas este foarte important,pentru un cuplu,avand in vedere ca Dumnezeu ne da binecuvantarea,si asa nu vom mai trai in pacat,cum se spune.Pe de alta parte,relatia poate inflori din ce in ce,si este benefic pentru noi ca si cupluri,mai ales daca vor  aparea si roade ;) .Asadar,fiti atente dragi mirese: Avem de alergat,nu gluma.;)))

Restaurant-trebuie sa vorbim din timp pentru rezervare.Aprox 8-12 luni inainte.
Video+Foto-toate momentele trebuiesc  imortalizate,asa ca,luam legatura cu nenea operator.
Muzica- acum au aparut si deejay,fiecare isi alege cum doreste,oricum ar fi ,atat lautarii cat si deejay trebuiesc contactati si tocmiti.
Primare+Biserica-aici totul trebuie  stabilit,mai ales la primarie,trebuie vorbit tot din timp.
Invitatiile-acestea trebuiesc impartite oaspetilor inainte cu aprox 1 luna pana la data evenimentului,pentru a putea alege nr de meniuri.
Verighete-acestese pot cumpara si mai devreme,nu neaparat in acea perioada,insa trebuiesc cumparate pentru ca legamantul dintre cei 2(nr.cuplu),sa fie si mai strans.

Altele:
-buchet mireasa,buchet nasa.
-pahare miri
-cutie dar
-plicuri bani
-transport(in cazul in care petrecerea se tine afara din localitate)
-flori+cosulet
-bauturile,crantanele,fructe,tortul,(le stabilim la restaurant cu managerul).


MIREASA:
-rochie
-dress
-lenjerie intima
-voal
-jupon,crinolina
-gentuta
-bijuterii
-pantofi
-accesorii par
-make-up,manichiura ,pedichiura,etc. 

MIRE:
-costum
-camasa
-lenj.intima
-curea
-papion
-pantofi.


Acte:

-taxe cununia civila
-analize
-buletin(copie+original)
-certificat nastere(copie+original)
-buletine nasi(la primarie).

Cam acestea sunt aspectele in realizarea unei nunti perfecte

Happy Wedding.



Etichete: