ESENTA




In curand va veni Ziua Mamei,in data de 8 Martie. In fiecare an am fost foarte prevazatoare si am luat un cadou mamei mele. De obicei ii cumparam flori sau cate o statueta de pus prin mobila din casa. M-am gandit si la optiunea de a-i cumpara o un parfum bun,o esenta de parfum ,insa nu prea m-am bagat deoarece nu intotdeauna stiam daca ii plac aromele esentei de parfum pe care vreau sa o cumpar. Dar,de aceasta data ii voi cumpara sigur de la prietenii nostrii care au un magazin exclusivist de estente si parfumuri,magazinul online El-Divino. Preturile sunt foarte tentante,iar produsul este de calitatea cea mai buna.
Sunt foarte fericita ca aici am de unde alege si sunt fer convinsa ca nu am cum sa dau gres,pentru ca aici gasesti arome care simti ca se potrivesc personalitatii tale,intrucat imi va fi mai usor stiind ce fel de om e mama mea..Asadar devenind si un parfum personalizat,nu-i asa?  Gasim o gramada de arome si sticlute de parfum pe care sunt la gramaje diferite. Gasim sticlute de 8 ml ambalate in cutii,sticlute de 30 ml,sticlute de 45 de ml,si multe altele,iar fiecare dintre ele este ambalata in cutie frumos aranjata,pentru a face placere atat doamnelor cat si domnilor,nu numai parfumul trebuie sa fie calitativ si persistent,ci si ambalajul frumos aranjat,in cazul in care il vrem a face un cadou. Iubesc acest magazin cu tot cu parfumurile sale. :) Succes la cumparaturi si voua .

Etichete: