Cornete cu crema de cacao.

Pentru acest weekend am pregatit un duuulce...delicios.In urma cu 2 saptamani mi.am cumparat niste forme pentru cornete..Nu le.am incercat pana acum.Asa ca astazi le.am "udat" ,cum se spune. In primul rand ,sunt foarte usor de facut,iar in al doilea rand se fac cu cateva ingrediente..Din aluatul meu mi.au iesit 25 cornete.

Am folosit:

-4oua
-1cana ulei
-1lgt.amoniac
-1cana zahar
-faina cat cuprinde..aprox.jumatate de punga.

Am amestecat toate cele pana a rezultat un aluat pe care l.am impartit in 4.Am luat fiecare bila de aluat,am intins foaie subtire ai am taiat fâșii lungi pentru a rula forma de cornet.Asa am procedat si cu restul aluatului.Dupa ce am rulat toate formele,am dat la cuptor cca.,20-30min.Dupa ce toate s.au copt,le.am lasat la racit iar intre timp am facut crema de cacao.

Am folosit:

1l lapte
7linguri faina
1cana zahar
2linguri cacao
multa coaja de portocala,ptr aroma.

Se fierbe pe foc si ameatec incontinuu pana la ingrosare.Dupa ce s.a racit atat crema cat si cornetele le.am umplut si le.am pudrat cu zahar.Sunt delicioase.

Etichete: