Ceva dulce.

Astazi m.am trezit intr.o lene...si aveam de gand de cateva zile sa fac ceva dulce..Vroiam sa fie si rapid de facut si cu putine ingrediente.
..Mi.am adus aminte de prajitura pe care o facea bunica mea mai mereu cand ma duceam pe la ea. Un desert usor fara prea mare bataie de cap. Foi umplute cu crema de lapte. Am facut un aluat pentru 4 foi. Asa ca am pus mana si am amestecat ingredientele pentru aluat:

8  linguri zahar.
8  linguri ulei.
1  lingurita amoniac.
2  oua.
8  linguri lapte.
faina cat cuprinde. Aprox 500 g.

Amestecam totul pana obtinem un aluat pe care il impartim in 4.Intindem o foaie pe care o coacem pe dosul tavii..asa procedam cu toate cele 3foi.

Apoi m.am apucat de crema de lapte,la care am avut nevoie de:

500 ml lapte
6 linguri faina
6 linguri zahar...

Eu am pus laptele sa se incalzeasca un pic,in care am pus coaja de portocala,pentru o aroma placuta.dupa ce s.a incalzit,am amestecat cu faina si zaharul.Am lasat pe foc si am amestecat continuu pana la ingrosare. Dupa ce crema s.a racit,am umplut foile una cate una. La sfarsit le.am proportionat dupa cum se vede in imagine. M.am bucurat si am mancat pana la saturare..e delicioasa.

Etichete: