Cea mai buna tableta.

logo_Evolio-shop



Eu mi-am dorit mereu  sa am un laptop nou,o tableta,ca acum mai toata lumea foloseste o tableta,deoarece este foarte utila in zilele noastre, insa nu am avut parte de vreunul dintre cele 2,foloseam un calculator tip tv ,vechi pe care l-am cumparat cu 300 ron,insa in timp de 1 an mi s-a stricat...


Cu cateva luni in urma am castigat la un concurs o tableta prin tragere la sorti,eram foarte bucuroasa,ca voi avea din nou acces la internet...insa nu am avut parte de ea ,in urma unei harjoneli cu nepotul meu,acesta a aruncat-o in acvariul cu pesti,nu am mai reparat-o deoarece ma costa mai mult decat tableta insusi...Asta e....Momentan folosesc un computer imprumutat de la o matusa.Bineinteles ca mi-as dori sa am si eu un lucru al meu,insa deocamdata nu este posibil din punct de vedere financiar.Ce sa faci mai intai cu un salar min/ec??? Ma bucur ca ,de curand ,am gasit un magazin online unde pot gasi gadget-uri de calitate si preturi mici,unde sper sa pot achizitiona si eu o tableta. Dupa mai multe vizualizari ale produselor mi-a atras atentia o tableta cu multe optiuni si cu 2 camere foto,iar pretul este foarte mic. Este vorba despre,

 Tableta Axis 7''HD QuadCore, pe care am gasit-o la magazinul online Evolio, in timp ce cotrobaiam printre alte multe gadget-uri,insa aceasta a fost ''dragoste la prima vedere'',puteti intra si voi daca doriti ,pentru a comanda accesand link-ul acesta http://www.evolioshop.com/ro/tablete-pc/tableta-axis-7-hd.html.


tableta-evolio-axis-7-hd-quad-core-1_1




Tableta aleasa de mine indeplineste toate conditiile de functionare de care am nevoie, cum ar fi: are hardware performant, 2 camere foto(frontala si cea principala,de pe spate),si autonomie extinasa. Tableta are un stil elegant,slim,cu grosime 9,3 mm,si diagonala ecranului de 7'',care cu ajutorul carcasei mate,antialunecare,imi permite mie sa o tin intr-o singura mana. Are procesor QuadCore,cu o memorie Ram de 1 GB,oferind o rulare perfecta a aplicatiilor,pe care le putem descarca avand ajutor din partea memoriei interne care este de 8 GB,aceasta putand fi marita cu ajutorul unui  card MICRO SD,cu pana la 32 MB. Cele 2 camere foto,cea principala de 2 mp,ma ajuta sa surprind  momentele frumoase si de neuitat din familia mea,iar camera frontala ma ajuta sa tin legatura cu prieteni prin aplicatiile video descarcate,apeluri video,s.a.m.d.Tableta beneficiaza de garantie de 2 ani.


Tableta Evolio ruleaza cu ajutorul sistemului de operare Android 4.4. Pentru ca accesul la internet sa fie mai usor avem parte de modul WI-FI,cu un nivel inalt de receptivitate,dar si Bluetooth,si permite si atasarea unui Modem extern 3 GB..


Aceasta tableta m-ar ajuta tare mult,avand in vederea ca imi place tare mult sa stau pe internet,sa scriu pe blog,sa tin legatura cu prietenii mei,sa aflu tot ce e nou,si vreau sa am ceva al meu..vreau o tableta si o voi folosi cu cea mai mare grija si dragoste..iar pentru  ca acestea tableta functioneaza cu o baterie de 3000 mAh,care merge incontinuu timp de 6 ore,si 250 de ore in standby, nu va fi nicio problema..o pot lua cu mine peste tot fara grija ca se termina bateria. Sper intr-un sfarsit sa imi pot cumpara  tableta. :)