Balerini 1+1 GRATIS.




Va invit sa dam o raita pe la magazinul de incaltaminte lady-shoes,magazinul meu preferat. Aici putem gasi de la papuci pana la cizme de iarna.Cel mai avantajos lucru pe care il gasim este,promotia cu 1+1 GRATIS. Toate articolele de incaltaminte,sunt de buna calitatee,comode,si usor de intretinut,iar preturile sunt grozave,extrem de accesibile.De aceea eu comand mereu cu drag si incredere. Acum ca se apropie anotimpul balerinilor,sandalutelor,am gasit in aceasta paromotie despre care vorbeam mai sus,incaltaminte de sezon.Eu sunt o foarte mare iubitoare de incaltamintea comoda si eleganta in acelasi timp.Mai mereu cand mergeam pe la petreceri trebuia sa imi iau toc pentru a arata mai elegant,dar mereu aveam de rezerva o pereche de balerini(salvarea mea),insa cu ajutorul balerinilor de la lady-shoes,am scapat de chinul tocurilor,si nu mai am nevoie sa ii iau ca si rezerva,ci chiar ca accesoriul principal.. Acestia sunt foarte feminini si usor de purtat,la orice tinuta fie ea eleganta sau mai putin eleganta.Mai jos am cateva modele de incaltaminte din categoria

Balerini dama 1+1 GRATIS.


Balerini Vera Black culoare neagra,imitaie piele lacuita,cu fundita in trei culori,foarte comozi si ieftini.doar 29 ron. La acest model mai gasiti si pe culoare alb.Ii puteti comanda dand un clik pe imagine.








Balerini 2D Nude,model din piele ecologica lacuita,culoare nude,foarte comozi,ii gasim pe toate marimile,la un pret excelent de 29 ron.Pentru comenzi dati un clik pe poza. 






Balerini LS Nude,acesti balerini frumosi sunt din silicon,lacuiti,cu imprimeu leopard pe talpa,si fundita decorativa.se gasesc pe toate marimile.Comandati cu un clik pe poza.





Sunt superbe modelele nu-i asa? si inca nu le-ati vazut pe toate,sunt promotii cu 1+1 Gratis si la cizme,si la sandale ,la pantofi.  intrati pe site    http://www.lady-shoes.ro/www-lady-shoes-ro  si descoperiti marile reduceri si preturi uimitoare. si daca vreti sa aflati toate noutatile din magazin puteti vizita si pagina de facebook https://www.facebook.com/MagazinulLadyShoes.

Nu are cum sa nu va placa acest magazin.  Cumparaturi placute. ;)

Etichete: