ROCHII DE MIREASA.

 


www.elleprom.com@2x 



                 Buna buna tuturor....ce m-am gandit eu?  m-am hotarat sa scriu acest articol mai ales pentru doamnele si domnisoarele care se gandesc la maritis,sau poate ca deja au programat marele eveniment,.  Asa cum eu incep sa ma pregatesc pentru nunta mea care va avea loc acest an,si sunt foarte interesata de acele toate aspecte care ne trebuie pentru a iesi un party pe cinste,asa va invit si pe voi sa ma urmariti in continuare,atat pe mine cat si pe cei de la  www.elleprom.com,.Astazi voi scrie si voi vorbi doar despre rochiile de mireasa,urmatorul meu articol va fi despre rochitele de ocazie.


Initial voiam sa merg la o casa de moda,pentru a-mi face o rochie exact pentru corpul meu,,,si bineinteles asta implica drumuri multe ,foarte multi bani cheltuiti,,,etc..Acest site pe care l-am gasit cred eu ca ma va ajuta foarte mult,prin faptul ca aici gasim foarte multe idei noi in materie de imbracaminte,fara sa ne mai complicam cu alegerea tinutei perfecte....mai ales cum alegem  ROCHIA DE MIREASA,in functie de forma siluetei s.a.m.d ,avand in vedere ca multora dintre noi ni se pare ca anumite modele nu ni se potrivesc deoarece suntem prea plinute,sau prea slabe..dar aici gasim rochii pentru orice fel de silueta....asta usurandu-ne  munca noastra in cautarea rochiei perfecte......:)


Dar stati ....asta nu e tot...aici mai putem gasi si o gama variata de rochii de ocazie.. pentru mamele noastre,pentru nase,pentru fetite etc...Ei bine...cu toate acestea spuse...eu am sa va arat cateva modele de rochii de mireasa,care mi-au placut foarte tare, . ...doar cateva...pe restul va las sa le descoperiti voi ;) insa raman totusi indecisa,pentru ca toate sunt bestiale,iar preturile  WOW. Precizez: modelul meu preferat de rochie este cel tip sirena...:) insa si celelalte sunt o optiune..


               

              Prima rochita,este pe gustul meu,tip sirena...o adorrrr...si costa doar  179 $..foarte finuta si delicata,pentru o mireasa eleganta.Se potriveste doamnelor inalte care vor sa-si scoata talia in evidenta.

 http://www.elleprom.com/2014-Delicate-Sweetheart-Mermaid-Trumpet-Wedding-Dress-Pleated-Bodice-With-Tulle-Skirt-Lace-Up20140512_150932_43_max



Cea de-a doua rochita este tot model sirena,de culoare Ivory,cu aplicatii de pietre swarowski din partea de sus pana pe poale...e superba si scoate formele in evidenta...se potriveste si doamnelor care nu au un bust chiar atat de generos,deoarece aplicatiile din partea de sus mareste,apoi cad,subtiind,dupa care maresc din nou,asta pentru a fi de asspectul de dimensiuni egale...in genere ,acest model de rochie scoate tot ce e bun din noi....subtiaza talia,unduieste coapsele.etc...la un pret de 280  $.. 


    http://www.elleprom.com/2014-Sweetheart-Pleated-Bodice-Beaded-Wedding-Dress-Mermaid-Trumpet-With-Chapel-Train-Organza

20140511_141532_43_max

       


                 Urmatoarea rochie este tip printesa,cu un pic de trena,si aceasta este  bestiala,de culoare ivory,cu aplicatii pe corset in partea de sus,si nu foarte infoiata in partea de jos...Super frumoasa si la super pret  290 $..

     http://www.elleprom.com/2013-Wedding-Dresses-Ball-Gown-Sweetheart-Sweep-Brush-Train-Organza  

20130114_162603_43_max

20130114_162609_43_max

       


         Si ultima rochita prezentata,extraordinar de eleganta si finuta,potrivita doamnelor care vor sa acopere bratele mai putin lucrate(ca nu toate avem brate zvelte si tonifiate),foarte frumoasa ,de culoare ivory,.Sunt convinsa ca acest model ma avantajeaza ,imi place ca are maneci,e superba...Mi-o doresc si abia astept sa probez o asemenea rochita. :D

http://www.elleprom.com/2015-Wedding-Dress-Full-Sleeves-Beaded-Neckline-Mermaid-Trumpet-Court-Trian-With-Applique-51308

20141216_114050_43_max

20141216_114102_43_max

MULT NOROC SI SPER SA VA ALEGETI ROCHIA PERFECTA PENTRU O NUNTA PERFECTA.  ;)