Prima noastra vacanta.

Partia Clabucet,Predeal.


Nu am fost niciodat la munte.  Familia mea nu si-a permis niciodata sa mergem intr-o vacanta cu totii.. Eu personal nu am fost nici cu scoala,cand se faceau excursii la munte...In fine,a trecut mult timp de atunci, iubit,logodna,casatorie..Totul s-a schimbat ,in bine. Acum din lipsa de timp(nu spun ca acum ma lafai in bani),insa poate dupa ceva timp de munca,ne-om permite, cine stie? , chiar si la cele mai mici preturi. Mi.am dorit dintotdeauna si as fi preferat sa merg la munte decat la mare,dar preturile au fost cum au fost,distanta destul de lunge s.a.m.d..Vad la televizor,oameni pe partie, la munte,se distreaza,copii.  As avea o preferinta,si anume mi-as dori sa merg la Predeal,pe partia Clabucet,din poze si filmulete pare bestial totul.


Sunt impreuna su sotul meu de aproximativ 6 ani si iubirea noastra e mai presus de orice.Ne-am dori acesta vacanta din suflet,pentru noi...nu am plecat din oras niciunde in alta parte in vacanta.Ne-am spus ca,daca va fi o vacanta in curand vom alege Predeal,cum am spus si mai sus.Din cele vazute si studiate pe site-ul  www.geniustravel.ro ,in cazul in care as ajunge aici ,mi-ar placea sa ne cazam la


Hotel Hera


hotel-hera-3

hotel-hera-4

hotel-hera-5

  - este un local de 3 stele, situat intr-o zona linistita  a statiunii Predeal iar drumul pana la Partia Clabucet se face in 15 minute...E foarte bine,m-ia placea extraordinar de tare....cazarea se face tip garsoniera sau apartament,beneficiind de (transport auto, room-service,spalatorie,parcare gratuita restaurant,si multe altele).Hotelul este dotat cu 24 de locuinte,20 ap. si 4 garsoniere.Fiecare dintre acestea sunt dotate cu  gr.sanitar,telefon,piscina,sauna,incalzire centrala,retea de internet etc.


Sper ca visul sa ni se implineasca in curand.Ar fi un cadou minunat cu ocazia zilei de Valentine's Day :)