Scutecila=Mos Craciun.

 Salut...Nu am mai scris de mult timp pe blogul meu...Inainte mai postam noile mele retete de mancaruri,deserturi tot ceea ce incercam nou...si cate un banc interesant si amuzant pentru a mai iesi din acest stres cotidian....


Cum spuneam mai sus,nu am mai scris de ceva timp deoarece ma ocup de nepotica mea care se numeste Anamaria si are doar 3 lunite. Iubesc copii atat de mult ,incat mi-as dori si eu vreo 3.. ;))))  la timpul respectiv...


Ei bine,,acesta va fi primul ei Craciun in familie ,alaturi de parinti ,bunici si matusi...Asa cum este normal si frumos ne vom face cadouri,  iar micuta Ana este cea mai avantajoasa ca ea primeste de la toata lumea. Pentru a-i cumpara un cadou special atat pentru confortul ei cat si al celei/celui care il poart am apelat la un renumit site cu articole pentru copii,si anume www.scutecila.ro . Am cautat si tot cautat pana am gasit un port bebe ,la acest produs m-am oprit eu,insa mai gasiti o gama larga de sute de produse: cum ar fi; scutece de unica folosinta,scutece refolosibile ,rochite,puloverase,cardigane...etc..foarte multe. Foarte accesibil la pret si foarte practic acest cadou pe care eu l-am ales,este dintr-un un material foarte moale si finut ,acesta fiind indicat atat bebelusilor cat si copiilor pana in varsta de maxim 2 ani si jumatate,3. Este prevazut cu bretele si centuri late pentru cel mai mare confort al copilului. In concluzie sunt foarte multumita de cadoul pe care il voi cumpara fetitei,astfel incat la primavara cand se va mai incalzi ne vom plimba prin parc intr-un mare confort...nu va mai trebui sa imping acel carucior cu care imi va fi greu sa intru pe la magazine,etc....Eu cred ca am ales cea mai usoara solutie in vederea plimbarii cu bebelusul..




port-bebe-boba-4g-pine-organic~8334576

Asadar dragi parinti,bunici care vreti sa faceti un cadou frumos nepoteilor dumneavoastra ,eu va recomand cu drag si incredere magazinul  online SCUTECILA .  Mult succes la cumparat cadouri. ;)