Petrecerea de Halloween.

BBBUUHHHAAAAAA.....SUNT EU  HALLOWEEN...:)  De indata ce am intrat in cea mai tomnatica luna din an,si anume Octombrie,avem si o sarbatoare pe care trebuie sa o onoram,si anume petrecerea de Halloween din data de 26...Nu este chiar obligatoriu pentru ca este un obicei imprumutat din America....insa unii dintre noi o petrec.....Cum spuneam mai sus,am intrat deja in anotimpul toamnei,unde gasim vreme rece,ploi dese,vant s.a.m.d... Ei bine ,eu am pregatit ceva imbracaminte mai groasa incat sa ne tina de cald la petrecerea de Halloween,in caz de va fi undeva in aer liber,dar care va avea si  schite/scheme potrivite temei ....Asadar am  aici o pereche de colanti...Acestia sunt de culoare neagra ,cu ceva texte din teama de Halloween,care costa numai 14


$,si sunt foarte finuti si tin de cald. :)


  1412582727463026259

Si cum spuneam mai sus ,ca trebuie sa luam ceva sa tina de cald,am ales un hanorac cu gluga, de culoare gri  asociata cu o culoare roz a capului de schelet de pe piept ,care costa doar 20 de $.1408514640344006807 


Sper ca v-am dat o idee cat de cat ,sa va imbracati la petrecerea de Halloween.SPOR LA CUMPARATURI CAT MAI MULTE... :)


1412825945956415351

MULT SUCCES LA CUMPARAT ARTICOLE DE Halloween. ;)