Rochita de vis.


Hei hei hei.....ce mai ziceti??? eu sunt intr-o treaba continua in aceasta perioada,cu pregatirea bulionului,zacusca trebuie si ea pusa la beci,prunele pentru dulceata ma asteapta,,,,etc   si colac peste pupaza,,,,curatenia pe care trebuie sa o termin pana la 1 Octombrie,deoarece va fi nunta la mn in curte...si totul trebuie pus la punct,atat in interior cat si in exterior......


In fine,,,,le terminam noi,,,,Dar ,mai este ceva foarte important  de care trebuie sa ma ocup,si anume tinuta pe care o voi purta la asteptatul eveniment,,,,si inca nu m-am hotarat....Am cutreierat si magazinele din oras,,,,,si acestea online...Dar...nu mi-am ales inca...Am gasit acum un site cu rochite care m-au atras si imi plac foarte mult...Am salvat cateva modele,pana ma hotarasc pe care sa o aleg,,,si vreau sa vi le arat si voua....Mie imi place cel mai mult rochita albastra.....Voua???? Please ,ajutati-ma sa imi aleg rochita perfecta....:* :) Si celelalte imi plac la nebunie,dar nu stiu pe care sa o aleg....Prezizez: am un clutch bej imbracat in dantela neagra,care cred eu ca merge la orice......


Imi place mult acest model,mai ales in partea de sus,si materialul care curge pe solduri,acoperin imperfectiunile din partea de jos(solduri proeminente,coapse marite,etc.)


20140913_10304520140331_173103_list200Si acesta cu maneci ma incanta foarte tare,,,,e super eleganta si acopera bratele nelucrate :D



20131119_083832Si asta e extrem de frumoasa,cu acele detalii din jurul taliei si de pe umar,iar culoarea e frumoasa frumoasa frumoasa...



CE SPUNETI? VA PLAC? SUNT FRUMOASE SI ELEGANTE?   EU ZIC CA DA....:)