Un cadou special..

logo

   Luna acesta este luna aniversarilor pentru prietenii mei,rude,am in jur de 3 sarbatoriti,dar ca mai importanta sarbatoare este aniversarea tatalui meu,pe 20 August.  Ma tot gandesc ce cadou sa ii fac,dar nu stiu...M-am saturat de parfum si bluze,seturi de barbierit etc., ,aceste obiecte care se distrug sau raman uitate in sifonier.

     Pentru acest an m-am gandit la un cadou inedit,util,care sa ii faca placere sa il poarte mai mereu,si m-am gandit eu ca i-ar prinde bine un  ceas barbatesc de mana,finut,elegant,si asa nu i-am cumparat niciodata cadouri de genul,s nici nu a purtat vreodata.....Asa ca am facut o super alegere zic eu....un produs pe care il va indragi,i se potriveste si la serviciu,si la un eveniment mai sofisticat,,,,e superb acest ceas Calvin Klein

Un super model,casual,de culoare neagra cu un mecanism Quartz,provenit  din Elvetia.ceas-calvin-klein-colour-k5e51cb2-175358ceas-calvin-klein-colour-k5e51cb2-175130

 Multumita WhatShop.ro am gasit cadoul perfect pentru tatal meu...la un pret mic si am avut parte si de TRANSPORT GRATUIT  sper ca alegerea mea sa fie una  cu succes.

Daca tot am intrat sa fac cumparaturi online,am cumparat si pentru mine un super ceas de dama

de firma  de la Guess,care mi-a atras atentia dintre sutele de modele pe care le puteti vedea si voi,mi-a placut tare mult,are  culoare argintie cu auriu,curea din piele,de culoare crem-maro,rezistent la apa. Il ador si il voi purta cu mare drag la toate  tinutele vestimentare,,,se potriveste oricarui stil vestimentar. ceas-guess-smoothy-w0152l1-142881Ceasul este original,este nou,ambalat in cutie,cu certificat de garantie inclus,si factura.

Nu-i asa ca v-au placut produsele mele? atunci va invit si pe voi sa va cumparati cadourile preferate de pe acest super site.

Articolele din magazin sunt vandute doar cu certificat de garantie...Transportul se face in 24-48 de ore,de obicei in zilele lucratoare. 10590681_842797372396953_925064718780237576_nRecomand cu mare incredere magazinul onlime  WatchShop.ro.Transportul se efectueaza prin curier rapid... MULT NOROC SI SPOR LA CUMPARATURI CAT MAI MULTE.