Tinuta mea de la TinaR

 

logo_v2De indata ce a venit vara,deja ne gandim la vacanta,la plaja,soare distractie,asa incat ne trebuie o noua garderoba cu rochite vaporoase,rochite scurte,lungi si colorate,rochite de petrecere,de club,topuri s.a.m.d....Asa cum shopping-ul online este in voga,iar caldura de afara insuportabilasi iti poti achizitiona produse online usor si rapid,fara sa trebuiasca sa mai iesim prin oras,in aglomeratie,acum gasim tot felul de site-uri care mai de care ofertante si cu produse de calitate...Eu m-am hotarat sa imi schimb garderoba de vara,cutreierand magazinele online,fara a fi nevoita sa iau la picior toate magazinele din oras,la cat de cald este si foarte multa  aglomeratie.cum spuneam mai sus.....Asa ca am gasit un super magazin online pe numele lui TinaR,unde am gasit articolele vestimentare potrivite mie si stilului meu vestimentar.

Cel mai mult mi-a atras atentia articolele din gama  rochiile party de pe site-ul TinaR,si dupa mai multe vizualizari ale mai multor articole,am ales ceva zic eu pentru mine,imi place si e frumoasa. iar rochita care mi-am ales-o este una foarte eleganta, frumoasa, pentru un party seara in club, si are si  un pret foarte accesibil.

rochie-t.v.122pm06-negru-i364131-2

Iar pentru ca este vara,si in curand voi merge si eu la mare, mi-am ales si o rochita lejera,vaporoasa dintr-un material finut si elegant,care imi pune in valoare talia subtire,si imi mareste  bustul,datorita volanelor din partea se sus.Este o culoare crem/ivory,imi place ca este lunga,simpla,si e pe gustul meu.

rochie-before-i107431-3

Siiii...odata cu venirea sarbatorii Sf.Marii,vine si ziua mamei mele,asa ca am ales si un mic cadouas pentru mama mea,si anume o rochie,lejera,finuta ca matasea,cu un imprimeu pe verde si maro,pe care o va purta la petrecerea de ziua ei.

 

rochie-rz6663-imprimat-i392169-2Zilnic ne bucuram de sutele de modele,de la branduri celebre.

P.S:  Incepand din aceasta vara, TinaR vinde produse de fashion si beauty de la peste 200 de branduri prietene, interne si internationale (Adidas, Nike, Desigual, Bensimon, Converse, Clarks, Billabong, Dr. Martens, Diesel, Energie, Escada, Fornarina, GAS, Geox, Jack&Jones, Lacoste.

RECOMAND SA VA IMBUNTATITI GARDEROBA,ATAT PENTRU VOI FEMEILE,CAT SI PENTRU BARBATI.