Produse de la Arabesque..

     Am avut placerea de a cunoaste produsele prietenilor nostrii de la arabesque.ro,cel mai mare furnizor de materiale de constructii din Romania,in urma cu 1 an de zile,cand am inceput lucrarile casei mele..    logo_arabesque1320131024_13230020131024_132154  .In primul rand am hotarat sa arunc un ochi prin magazinul lor cu materiale de constructii online,pentru a nu ma mai deplasa din casa,era cald,aglomeratie in oras,iar ceea ce am vazut bineinteles ca m-a bucurat....Nu credeam ca si online poti comanda ,iar acesti oameni sa-ti  livreze comanda la  orice produs...Da ,am ramas putin surprinsa. Pot sa spun ca m-au incantat preturile mici,materiale de calitate,mi s-a parut excelent faptul ca asigura acoperire si in zonele rurale.M-a impresionat faptul ca poti gasi peste 30.000 de articole pentru a-ti putea  cumpara tot ce e nevoie pentru lucrarea ta.....Ei bine eu am achizitionat in primul rand materia prima pentru a construi o casa ,si anume placile de bca ,care sunt prelucrate din materii prime ecologice,naturale,cumparand aceste placi de bca,nu numai ca ai o portabilitate a casei crescuta,dar ai si o generoasa economie la mortar.

arabesque_10701110_10701110-smallSunt foarte multumita de felul in care s-a lucrat cu aceste placi de BCA,care ofera siguranta la inghet,ploaie,inundatii,incendiu.etc.

Si pentru ca si curtea casei  este foarte importanta pentru noi,trebuie sa o facem dupa bunul plac asa-i? De exemplu am gasit la Arabesque  la gama de borduri si pavele,

niste modele foarte frumoase si de inalta calitate.De exemplu  Pavelele Behaton 6 CM Gri Semmelrok,foarte rezistente la inghet,usor de montat si manevrat.Sunt perfex=cte pentru a=mi construi  bordurile prin curtea mea.

Recomand cu mare incredere magazinele Arabesque.Pe langa faptul ca ne ofera cele mai mici preturi,cele mai bune articole,ne bucura si cu livrarea care se face in Maxim 48 ore,oriunde in tara..Formatiunea de plata este foarte simpla,se poate face plata si in rate  cu Card Avantaj,BRD Finance. Acesti oameni formeaza o echipa  majora,avand colaboratori de marca,atat din Romania ,cat si parteneri internationali de prestigiu din Franta, Austria, Germania, Elvetia, Cehia, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Slovacia, China, Spania, Suedia, Turcia si Ungaria...

Cele mai bune articole pentru casa ta ,le gasesti la Arabesque.Construiti-va viitorul cu ARABESQUE. ;)