Pretuieste sanatatea.

CMMB

Multi dintre noi ignoram micile dureri de : cap,abdomen,spate...'''las' ca trece'',spun majoritatea dintre noi,insa cu toate acestea stim ca nu trebuie sa ignoram sanatatea noastra,si totusi ,o facem...Parerea mea este ca sanatatea este pe primul loc pentru mine,.cat si pentru familia mea,de aceea am mare grija cu tot ceeea ce inseamna( dureri).

Am sa va povestesc cate ceva din problema pe care am avut-o eu.In urma cu ceva timp am descoperit un nodul la sanul stang,,,,am fost la medicul radiolog pentru o ecografie, am primit tratament timp de 6 luni de zile(niste unguente si niste picaturi) in acest tim la 3 luni de cand luam tratamentul am mai facut o ecografie,si era vizibila cresterea,insa medicul meu m-a ''incurajat'' spunandu-mi ca va trece..,dupa acele 6 luni ,.nodulul meu ajunsese de la 7 mm la 14 mm,deci crescuse...

Am hotarat sa merg intr-un alt oras apropiat de orasul meu,pentru a-mi face alt set de analize.Ajunsa acolo,am mai facut o ecografie,medicul vazand imaginea..mi-a recomandat imediat un set de analize complete ,si m-a indrumat catre Centrul Medical Matei Basarab ,din Bucuresti,aici am gasit personal calificat,oameni cu o experienta extraordinara in tot ceaa ce fac,in  orice domeniu.

Asa ca am sunat pentru a-mi face o programare pentru o ecografie san bilatera,pentru a vedea in ce stadiu se afla nodulul meu.Dupa un set de analize complete,s-a descoperit un fibroadenom si mi s-a recomandat de indata operatie sectoriala san. In fine...m-am operat , operatia a fost un succes total,acum sunt ok,,,,

Dar fara ajutorul personalului de la Centrului Medical Matei Basarab,as fi putut sta si as fi continuat tratamentul,si mai tarziu se putea ajunge la mai rau...Familia mea,cei apropiati mie,se vor duce pentru a-si face cate un set de analize complete,pentru a evita din timp ceva complicatii.

Asa ca ,In cazul in care cineva din familiile voastre are probleme de sanatate,aveti unde gasi rezolvarea, cu toata incredera va spun ca Centrul Medical Matei Basarab,este pe deplin o unitate medicala jos palaria.   Sanatatea este cea mai importanta,pretuieste-o.