Oferte la ITGalaxy

 logo-ITGalaxy-winter

De mult timp imi doream sa fiu in rand cu totii colegii mei din clasa,la capitolul tehnologie,gadget-uri...din pacate nu mi-am putut permite financiar sa imi achizitionez un computer,din caauza ca erau salariile mici,costuri mari...in fine...nu demult am descoperit un mare ajutor as putea sa-i spun,si anume http://www.itgalaxy.ro/, un site cu multe produse,tehnologie moderna,preturi mici, servicii rapide,si personal competent si amabil.Am avut buna placere sa discut cu oamenii de aici,si m-am bucurat enorm de mult deoarece am primit asistenta,sfaturi si idei despre cum sa iti cumperi un produs bun si de calitate,si sa se incadreze standardelor dorite:adica: acces rapid la internet ,reate WI-FI,memorie mare,camera de forografiat si eb...si multe alte  caacteristici....Asa ca, comandandu-mi  un produs din categoria http://www.itgalaxy.ro/telefoane-mobile/,

a fost pe deplin cea mai buna alegerea a mea.

Am sa va prezint un super gadget ,care mi-a placut foarte tare si care s-a incadrat perfect standardelor cerute de mine ,si al un super mini- pret si anume 900 ron,

Am aici un laptop

Lenovo IdeaPad.DualCore,incorporat cu procesoare de ultima generatie,placa grafica HD,ofera ''viata'' fotografiilor.Laptopul are un display de 15.5 inch,cu rezolutie HD,are memorie de 2GB.

laptop-lenovo-ideapad-g50-30-intel-celeron-n2830-dual-core-2-16ghz-2gb-ram-320gb-hdd-intel-hd-graphics-freedos-black-161601

laptop-lenovo-ideapad-g50-30-intel-celeron-n2830-dual-core-2-16ghz-2gb-ram-320gb-hdd-intel-hd-graphics-freedos-black-161600

M-am gandit eu ca este momentul sa imi fac un cadou de care am mare nevoie,sa dau la o parte unele cheltuieli si sa imi strand banut cu banut pentru a-mi putea chizzitiona acest articol.Avand in vedere ca detin un  super-mega-vechi calculator,care huruie de se aude de la poarta,trebuia sa imi iau si eu ceva nou....Voi ce parere aveti? Nu-i asa ca sunt foarte bune ofertele la ITGalaxy?   Atunci nu stati pe ganduri daca aveti de cumparat sau vreti sa va schimbati ,telefonul,laptopul...aici gasiti o serie de articole...

Produsul este sigilat,este nou,cu garantie.,iar in cazul in care produsul nu v-a convins se poate returna in termen de 15 zile de la primirea coletului.

Pot spune ca am avut incredere in acesti oameni,numai dupa felul in care mi-au vorbit la telefon,explicandu-mi toate detaliile necesare,cat de sigur este transportul coletelor,cat de rapid  ti se ia comanda,nu ca la altele,te lasa sa astepti....am ramas uimita cand am  primit coletul,mi s-a dat voie sa il desfac inainte de a pleca curierul.....am fost foarte multumita de produs,si de faptul ca a fost adus in siguranta.

Pretul a fost incredibil de mic,pentru un telefon atat de mare si de destept.

Recomand cu mare incredere site-ul,deoarece aici gasiti preturi mici si produse de calitate.