Ochelari de soare de la Lensa.

lensa-last

Voi incepe acest articol cu un lucru foarte importantpentru mine,si anume,protectia ochilor nostrii.Atat eu cat si familia mea si cei dragi suntem constienti ca pe timpul verii mai ales,ochii nostrii trebuiesc protejati in vreun fel.

Ochii sunt o parte foarte sensibila a noastra,sunt lumina noastra,asa ca trebuie sa avem cea mai mare grija,sa ii protejam cum stim noi mai bine,spalandu-i,ferindu-i de vant  de soare ,de raze UV,etc.Ca tot suntem in sezonul de vara,putem incerca, cat de cat sa ne protejam ochii de soarele torid cu ajutorul unei perechi de ochelari de soare...Se gasesc peste tot,sunt ieftini si bine veniti pentru ochisorii nostri.

Aceste aspecte fiind spuse,am gasit un magazin fantastic care ne ajuta sa ne gasim ochelarii potriviti sau daca avem ceva mai mult curaj,putem gasi si lentile de contact,de diferite culori,care ne poate schimba culoarea ochilor nostrii,transformandu-i de exemplu,din verzi -albastri.

 Lentile_de_contact_Lensa.ro_-_2014-04-12_19.22.18

Toate acestea le puteti gasi la super magazinul online Lensa.ro.

Eu am ales sa va prezint  o pereche de ochelari de soare pentru femei ,care sigur NU VOR LIPSI DIN VACANTA MEA,care mi-au placut mie, si pe care mi ia-m cumparat. Am grija de ochii mei dintotdeauna,atat pe timpul verii,cand suntem cel mai mult expusi la unele iritatii,de la praf,polen etc., cat si in restul anului.Acesta este modelul care m-a cucerit,si care imi va oferi protectie 100% contra razelor solare.

OCHELARI DE SOARE DIESEL

Diesel DL0005 01A_0_650x489Am ales acest model,deoarece se potriveste fetei mele de foarma ovala, imi plac pentru ca sunt negri,iar eu ador ochelarii pe nuanta de negru,sunt simpli,delicati,usor de purtat,comozi.Sunt sigura ca imi vor fi de ajutor ,

Nu puteam sa stau deoparte, sa fiu egoista ,sa imi cumpar doar eu,asa ca am mai cumparat o pereche de  ochelari de soare pentru barbati pentru partenerul meu care sunt sigura ca ii vor placea...

Ochelari de soare Diesel DL0096

Diesel DL0096 02E_0_550x414Pentru aceste comenzi minunate, multumesc frumos magazinului Lensa,.

Va invit cu placere sa il vizitati si veti avea de unde si ce alege la niste preturi fantastice.