O dantura perfecta.

logoIVORY-80h

Cu totii stim ca zambetul este foarte important pentru noi  atat din punct de vedere estetic cat si din punct de vedere al sanatatii. Insa,majoritatea dintre noi nu mergem la dentist din cauza ca ne e teama...Eu personal .nu am fost niciodata la un medic stomatolog,deoarece oana anul acesta nu am avut probleme cu dantura absolut deloc,,,daaaarrr acum o mica carie imi bate la usa,cu tot cu dureri groaznice,si toate cele...bineinteles ca trebuie sa merg la stomatolog pentru a-mi trata problema,ca altfel mi se va inrautati toata dantura....Asa ca voi da frica si panica la o parte si imi voi testa curajul la stomatolog :)

Dupa parerea mea ,ambetul este cosiderat ca fiind ''cartea noastra de vizita'',este foarte important sa avem o dantura ingrijita,curata,iar pentru asta trebuie sa mergem cat de cat ,macar o data,de doua ori  pe an la medicul stomatolog..

Am sa va prezint un foarte bun site de unde puteti culege informatiile dorite cu privire la ''cum trebuie sa arate dantura dumneavoastra'' ,si anume www.dentfix.ro,.

Aici aveti o serie de  servicii pe care vi le ofera aceasta clinica.:extractii dentare, albirea profesionala a dintilor,care sunt beneficiile unui aparat dentar,....si multe alte informatii cu privire la ingrijirea danturii.

header-ortodontieCa tot suntem in perioada verii,e timp de vacante ,petreceri distractie,iar noi  trebuie sa fim veseli ,binedispusi si sa zambim,Iar pentru asta trebuie sa ne pregatim dantura,folosind tehnica de albirea profesionala a dintilor..

Odata cu trecerea timpului dintii nostrii au de suferit,se pateaza,se innegresc,dar,mai sunt niste factori care contribuie,la discromia dintilor: fumatul,alcoolul,bauturile carbogazoase,cafeaua,etc.Prin albirea profesionala a dintilor se obtine un zambet alb si straluciror.

Metoda de Albire profesionala a dintilor recurgerecurge la folosirea unui tratament gel,care are la baza peroxid de hidrogen,is impreuna cu o lumina speciala sau folosirea laserului,accelereaza procesul de albire.

Tot acest tratament minune dureaza aproximativ 1 ora,iar rezultatul se vede de la prima sedinta,,,cu cat mai multe sedinte cu atat albirea dintilor este mai stralucitoare.Preturile sunt foarte accesibile.Cam asta este rezultatul albirii dintilor,dupa un numar de 4 sedinte.

 

arata_img.phpIn cincluzie,aveti grija de dantura voastra folosind periuta si pasta de dinti cu regularitate,spalati dantura cel putin de 2 ori pe zi,pentru a nu fi nevoie se mergeti la medic pentru extractii,plombe,etc....O albire profesionala a dintilor va fi de ajuns pentru un zambet perfect, ;)

    RECOMAND CU MARE INCREDERE CLINICA IVORY,PENTRU A AVEA UN SUPER ZAMBET ATAT IN ACEASTA VARA CAT SI IN RESTUL ANULUI.