Mobila MadeRomania.

  logo

  Voi incepe prin a povesti ca ,de curand eu si sotul meu ne-am mutat la casa noastra...Nu am avut puterea necesara de a o ridica si a o construi dupa placul nostru,ci am cumparat-o si avem in ea ceea ce ne-a lasat vechiul proprietar,adica strictul necesar,..

       Este o casa mare ,spatioasa cu gradina si livada,iar in interior sunt insa unele articole din locuinta lasa de dorit,cum ar fi( paturile,dusumeaua) in rest ne-am hotarat sa pastram sifonierele,fotoliile,biroul, deoarece mie mi se pare si imi place ca emana un farmec aparte incaperilor,dandu-mi senzatia de camin,si asa am vrea sa ne redecoram micul nostru camin, pe acest stil  vintage i-as spune eu,datorita mobilei vechi,dar foarte bine intretinuta. Asa ca am cotrobait pe site-ul nostru preferat MADEROMANIA.RO,si am gasit tot ceea ce imi trebuie pentru reamenajarea locuintei pe stilul nostru.

       Ne-am hotarat pana la urma ca macar dormitorul sa il reamenajam un pic,cumparandu-ne un pat,ca cel vechi scartaia din toate oasele,si evident avem nevoie si de o saltea de buna calitate.

Acest model de pat ne-a placut noua foarte mult,si se asorteaza perfect cu restul mobilei din dormitor. Dupa cum se vede si in imagini,are culoare crem deschis,din lemn masiv,care ne va da frumusetea camerei.1fadf23e1922360d33ddc3c8f59df029ca4ea1baeef520da705adcac6560688c         Dupa cum spuneam mai sus,avem nevoie si de o saltea asa ca,autand tot mereu am gasit o super oferta la saltelele cu spuma,am fost incantati de avantalele acesteia ,dar si de pretul lor .asa ca am cumparat cu mare incredere.

        Si daca ne-am pricopsit cu un pat nou si o saltea pe masura,,,Dormitorul trebuie aranjat si decorat cum trebuie,asa ca am dat si o fuga pe la decoratiuni,pentru dormitor, si am ales vaza multicolora ceramica,

in care imi pot pune un buchet cu flori nemuritoare pentru a nu fi nevoita sa le schimb mereu,si poentru a  fi in ton cu stilul camerei. Am decis sa alegem MADEROMANIA deoarece,aici se vand si se construiesc doar materiale romanesti.

         Magazinul MadeRomania,este unul 100% romanesc unde se folosesc materiale autohtone de calitate superioara, cum ar fi ceramica,lemnul,panza.

        Ai nevoie si tu  de un produs din lemn,ceramica sau panza?   sunteti invitati sa accesati acum  MADEROMANIA.RO,si veti gasi produsele potrivite pentru stilul locuintei tale.   Eu l-am decoperit impreuna cu MADEROMANIA,,,..  Mult noroc si spor la cumparaturi. SUCCES :)