Lucruri nelipsite din concediu.

                         

elefant.ro_-600x424

                   Odata cu venirea verii,bineinteles ne  gandim la vacanta si concediu,asa ca eu mi-am planificat mini-vacanta,si am pus in bagaje tot ce aveam nevoie,..insa la o ultima vizionare a lucrurilor din bagaj,constat ca imi lipseste cel mai important lucru care trebuia sa fie nelipsit ditre celelalte lucruri,si anume produsele cosmetice,fara de care nu plec nicaieri...

             Asa ca mai avem la dispozitie aproximativ 3 zile pana la plecare,,si nu aveam nelipsitele farduri si creme ....

              Am intrat imediat pe site-ul meu preferat in materie de cosmetice si frumusete elefant.ro,si deoarece sunt abonata la noutatile lor,asa ca am stiut exact ce imi voi cumpara,si de aceea mi-am ales sin seria cosmetice profesionale .Crema de zi reconstructoare  Revival ,cu SPF 15 ,imi hidrateaza intens pielea fetei si previne ridurile,elimina petele de pigmentare.Pielea ramane,neteda,supla si elastica.

 

 

crema-de-zi-reconstructoare-cu-spf15-revival-50-ml_355_1

 

Urmatorul produs pe care mi l-am ales a fost un Autobronzant.O lotiune cu extracte din aur,aceasta lotiune avand rolul de a pastra pielea cat mai sanatoasa,ajuta la retinerea colagenului de catre tesut,pentru un aspect cat mai placut si o piele cat mai tonifiata.  

  accelerator-bronz-gilded-250-ml_355_1

  Cel de-al 3-lea produs pe care mi l-am cumparat a fost un mascara pentru volum ,fara de care nu pot iesi din casa,dapai sa imi lipseasca din bagajul de calatorie. Ofera volum si alungire genelor mele,oricat de scurte ssunt,si o culoare de negru intens.

 

 

mascara-adore-rimel-disponibil-in-3-variante-9-ml_355_1

             

                   Toate aceste produse mi le-am cumparat la un super pret ,iar coletul l-am primit in timp foarte scurt,adica 24 ore,asa incat am avut tim sa mi le impachetez in bagaj...Recomad cu incredere Site-ul Elefant.ro...Si inca ceva....la abonare,primiri cadou un voucher de 50 lei. 

                 Nu gasiti numai produse de intretinere ,ci si imbracaminte,haine pentru copii,jucarii,carti...Si toate produsele au preturi accesibile,iar calitatea lor este una superioara,pe placul si gustul fiecarei persoane.

 

Va sfatuies si pe voi sa vizitati site-ul cu aceste minunate produse,si nu numai...Aici gasiti preturi accesibile si produse de calitate.