Jucaria perfecta..

logo_newNu-i asa ca cei mici sunt  adorabili???   Am si eu 3 nepotei scumpi de tot,dar unul dintre ei isi va sarbatori in curand ziua de nastere,in data de 20 Septembrie. el fiind un mare pasionat de ''fiare,am facut o vizita la magazinul meu preferat www.bestkids.ro  unde eram sigura ca pot gasi multe multe artticole pentru a alege si a-i face un cadou frumos.Dupa un lung sir de cautari am ales sa ii aleg ceva pentru a se juca afara,e vara,copiilor le place sa se joace,asa ca am ales o   jucarie de exterior si am optat pentru super bicicleta.

Parerea mea este ca mersul pe bicicleta este unul dintre sporturile preferate ale copiilor,fie ei baietei sau fetite,asa ca am apelat cu incredere la BESTKIDS,unde am gasit o gama larga de produse pentru toate varstele.Bicicletele pentru copii sunt perfecte pentru a-si petrece timpul n aer liber

.La Bestkids gasiti bciclete ieftine, biciclete cu scaune ajustabile, biciclete cu roti ajutatoare, cu cadre de otel, frana de mana, si biciclete copii pentru fanii desenelor animate Cars, Spiderman, HelloKitty sau Barbie.

Avand in vedere ca nepotul meu implineste varsta de 2 ani,si inca nu poate sa mearga foarte bine pe bicicleta,am ales un model care sa il mai ajute un pic pana se invataam ales bicicleta cars,care este prevazuta cu roti ajutatoare si scaun detasabil.si am foast foarte multumita de pretul pe care l-am platit

 

7488Odata cu venirea toamnei,vor incepe si scolile,gradinitele.Asa ca va recomand cu tot dragul sa vizitati

Magazinul Bestkids,unde puteti pregati copii pentru scoala gasind o gama variata de articole scolare si de gradinita

De exemplu puteti gasi la capitolul accesorii scolare,

Litere magnetice ,Numere Magnetice ,Plastilina colorata si stralucitoare.Numaratoare pentru cei mici.,ec.multe alte produse...

Produsul care mi-a placut mie cel mai mult ,este ceva inedit,nu am mai vazut pana acum,Cartea din Lemn cu Litere Magnetice

 

 

13452Acesta caricica va arata copilului cum sa invete alfabetul mai repede,sa construiasca cuvinte.etc.

gasiti carti pentru copii,softuri educationale,ghiozdane si trolere,carioci si creioane,,,si multe altele

.

home_feber_23_7_2014RECOMAND CU TOT DRAGUL BESTKIDS,ARTICOLE DE CALITATE SI PRETURI PENTRU ORICE BUZUNAR.