Incaltaminte de calitate.

   Ce credeti ca m-am hotarat eu? ca tot s apropie perioada nuntilor,botezuri,,,la care nu am cum sa lipsesc,bineinteles imi trebuie o anumita toaleta pentru fiecare eveniment,asa ca,eu ,fiind o mare fana a pantofilor,du[pa parerea mea,pantofii fac tinuta sa straluceasca.Dressing-ul meu cu pantofi este foarte generos,avand in vedere ca am ceva  produse de calitate de la un super magazin online de incaltaminte pe numele lui Walkin-Incalmaminte pe care il gasiti aici  www.walkin-incaltaminte.ro/ si pe care il ador unde imi achizitionez cu drag fiecare pereche de incaltari.

   Dupa cum spuneam mai sus,,am o sumedenie de evenimente,si trebuie sa imi cumpar cel putin 2-3 perechi de pantofi,Asa incat : am un prim eveniment in luna septembrie,pot sa zic ca e iceput de toamna,asa ca m-am gandit sa aleg un articol care ma reprezinta,un articol feminin care da valoare tinutei,si anume acesti pantofi superbi  din piele lacuita care ma vor ajuta sa am o tinuta impecabila de Little Black Dress.

pantofi-dama-cu-toc-negru

        Am avut onoarea si buna placerea de a descoperi produsele de pe  WalkIn,in urma unei discutii cu o prietena care mi-a recomandat acest superb boutique de incaltaminte.....Am comandat produse si am avut placerea sa aflu cat de bune sunt preturile s.Apreciez stilul clasic,eleganta si rafinamentul ,si tocmai de aceea am ales acest magazin,deoarece produsele vandute de aceasta echipa sunt doar si numai din piele naturala,fabricate in Romania.

      Am mai fost multumita si de faptul ca se fac livrari an toata tara intr-un timp de 24 de ore prin curier. Alt avantaj al noastru ca si client ar mai fi,transportul GRATUITla comenzile de peste 100 Ron.Acest magazin ofera si transport gratuit pentru retur,in caz de nu primesti masura care trebuie,o poti trimite inapoi,iar acets lucru nu te va costa nimic.ToDe toate aceste avantaje am beneficiat si eu,la randul meu cand am comandat de la ei,si fiecare produs are garantie de 30 de zile,si iti poti primi si banii inapoi.

     Puteti gasi oricand magazinul deschis de luni pana duminica.. Acest magazin are ca si colaboratori,personal tanar care isi desfasoara activitatea cu mare seriozitate impreuna cu partenerii lor  MasterCard,VISA,MasterCard SecureCod. pentru a ne fi pe plac noua,clientilor.

Sunt pe deplin multumita de serviciile oferite de acest magazin,si cu siguranta imi voi innoi dressing-ul cu pantofi,de o foarte buna calitate,eleganti,pentru ane da aerul acela de feminitate de care avem nevoie...Recomand cu toata increderea.