Frumusetea nu are varsta.

logo

Voi incepe articolul prin a-mi exterioriza opinia despre frumusete...Mai precis,despre ''frumusetea fiecarei varste''. Aceasta va fi ideea principala a articolului meu.

Fiecare varsta isi are paradisul ei,pe care la un moment dat ,il pierde.Daca viata este pretuita de oameni,atunci fiecare parte a ei este valorificata intr-un anume mod

.Mai mult, odata trecuta o anumita varsta,eu cred ca frumusetea capata si o mai mare insemnatate pentru ca de obicei,pastreaza mai ales momentele placute ''paradisul  timpului trecut  si nepretuit la timul respectiv'. In fine..avand ca idee aceasta''ipoteza'',as vrea sa dezvolt,si sa vorbesc despre ceea ce ar trebui sa facem noi,femeile,pentru a trai ca-n ''paradis'' la capitolul Beauty.

Am descoperit un site pe numele lui Total pro Beauty,care ne prezina o gama variata de produse profesionale de ingrijire corporala,ingrijire a parului,mobile de coafor ,epilare,starilizatoare,etc. . De care toate trebuie sa stim,, Dupa cum stim foarte bine noua femeilor indiferent de varsta,ca suntem adolescente,femei de 30 de ani femei trecute de prima varsta,chiar si bunicile noastre,tuturor ne place sa aratam bine si nu trrebuioe sa ne fie rusine sa ne aranjam sau sa mergem la salon,spa etc...,unul dintre factorii care ne sot in evidenta frumusetea este aspectul parului nostru,care ar trebui sa fie sanatos,stralucitor si plin de vitalitate,exact ca la salon. Asadar ,daca tot am vorbit despre intretinerea parului ,am sa va prezint  anumite  produse din gama frizerie -coafor.

  In primul rand,la acesta gama gasim o o serie de produse cum ar fi: ondulatoare de par,foarfece profesionale,mobilier coafor,perii profesionale.etc.etc...

In al doilea rand...ceea ce mi-a placut mie cel mai mult si vreu sa va invit si pe voi sa vedeti,este  un produs profesional pe care mai toate o folosim si anume din  gama de  placi de intins parul. am ales.

Dupa mai multe vizualizari ale mai multor modele ,

Placa de intins parul YAHARI,mi-a atras toata atentia. m-a atras pretul in primul rand,care nu este foarte mare,adica doar 80.50 Lei.Placa cere alimentare de 220W,avand o putere de 35 W.foarte usor de manuit,incalirea se face in aproximativ 1 minut si se poate folosi si pe  parul umed...E wow nu?   eu nu mai auzisem de chestia asta''sa intinzi pe parul umed'',daaar la magazinul nostru de frumusete, Total Pro Beauty.gasim orice,si aflam si lucruri pe care nu le stiam despre produsele care ne fac sufletul mai frumos. Placa de par o puteti achizitiona si dumneavoastra de aici: www.tpb.ro,la capitolul frizerie si coafor.

placa-intins-parul-yahariplaca-intins-parul-yahari

Am decis sa imi achizitionez acest produs,care ma va ajuta sa imi coafez parul dupa felul in care ma imbrac sau in functie de evenimentul la care merg,pot sa il incretesc sa il ondulez, sa il indreptez, toate acestea cu un singur produs. Multumita magazinului Total Pro Beauty atat pentru faptul ca mi-au trimis coletul in perfecta stare,aparatul functioneaza cum trebuie,cat si pentru faptul ca livrarea s-a facut in timp foarte scurt de 24 de ore. Produsul este prevazut cu garantie pe 3 ani de zile...Deci,,,foarte tare,la un produs atat de mic,dar util.in cazul in care produsul nu este pe gustul tau,poti primi banii inpoi.

 In concluzie,fiecare varsta are frumusetea ei,asa ca nu va neglijati din cauza unor probleme minore ,si ganditi-va ca ,noi femeile REPREZENTAM SEXUL FRUMOS, :)