Destinatii de vacanta.

 

Asa-i ca va ganditi cu totii la vacantele si concediile din acesta vara? nu stiti unde sa mergeti sau nu aveti biletele de avion rezervate?? Va ajuta Bile de Avion... Asadar..e vara,asa incat eu m-am hotarat sa imi iau valiza si sa cutreier cateva locuri diferite pline de adrenalina,distractie,multa apaaaaaaa si soare....doar e vacanta nu?? Am avut noroc cu prietenii nostrii de laBilet de avion.ro,de unde am reusit sa fac rezervarile si sa imi iau biletele din timp.

Prima destinatie a mea  de mini-vacanta va fi in Antalya,un oras superb ,plin de distractie,perfect pentru vacantele de vara,un loc linistit, si calduros,  de unde plecam sigur cu aminiri frumoase spre casa.Antalya_8

Nu-i asa ca e superb? va place si vpua?..ei bine Cu ajutorul celor de la BILETE DE AVION.RO,datorita reducerilor atat de considerabile si preturile atat de mici,cu siguranta voi merge...

La BILETE DE AVION.RO, am gasit un super pret la destinatia mea de vacanta,Bucuresti-Antalya cu numai 240€,avand toate taxele incluse,un pret numai bun pentru bugetul meu alocat vacantelor din vara aceasta.. e WOW,nu? Grabiti-va sa prindeti un bilet...;)

Urmatoarea destinatie a mea ,am ales ceva mai aproape de casa si anume  Bulgaria,vecinii nostri,care au niste plaje splendide hoteluri de 4-5 stele cu preturi foarte mici si atractive si multe locuri de vizitat printre care si plajele Nisipurile de Aur hotel-lti-berlin-green-park-nisipurile-de-aur_bulgaria_01b_bulgaria_nisipurile_de_aur_hotel_berlin_green_park_23313

Iar ultima mea mini-vacanta din aceasta vara,am ales sa o fac   in Creta .aceasta fiind cea mai mare insula a Greciei.o superba locatie alba  monumente superbe,plaje incantatoare,nisipuri fierbinti. o imagina de neuitat ,cladiri albe,sosele albe.totul alb

ef88545fe3b17cf8-5141Este necesara parerea mea,asa ca trebuie sa spun ca am fost foarte multumita de rapiditatea si promptitudinea cu care a fost facuta rezervarea biletului pe reteaua online.Multumita unor oameni tineri,(o echipa),care lucreaza cu cel mai mare interes fata de publc,acesta afacetre prospera de la an la an.. Sunt foarte multumita de alegerea facuta pentru a-mi alege biletul de avion.

Voi unde va veti petrece cocediile de vara aceasta???? ei bine pentru a face o super economie recomand cu incredere Bileteavion.ro