Cum pui banii la saltea.

logo

 

                   Voi incepe acest articol prin a spune ca mai e putin si se duce si vara.....Asa ca, toti oamenii harnici incep prin a-si construi  bugetul si siguranta financiara,pentru zilele de iarna...

                Ca tot omul,si eu am inceput sa economisesc...Locuiesc la tara,si nu am un serviciu stabil,ci doar pe timp de vara cand lucrez ca si vanzatoare la un mini-market aflat in localitate..

.               Dupa cum va-ti dat seama nu prea as avea ce economisi din 800 ron salariu,asa gandeam si eu inainte....pana am aflat de www.sigurantafinanciara.ro.

                Dupa un timp in care m-am gandit foarte bine, pana la urma m-am hotarat sa apelez la prietenii mei de la www.sigurantafinanciara.ro.,un super site care ne ajuta si ne invata cum sa economisim si cum sa ne alocam bugetul pentru fiecare dinre cheltuieli,pur si simplu ne ofera lectii de economisire,ne ofera  educatiepractic cum sa facem sa ne punem banii la saltea.

slider-01

 Am fost tare multumita de sfaturile pe care le-am primit,am avut parte de consiliere,am primit ponturi si multe idei de economisire a banilor. siii ce credeti...am inceput deja sa pun deoparte din salariul din luna trecuta...

           Si nu simtiti deloc ca va lipsesc bani,,,tot ceea ce conteaza este sa stiti cum sa-i alocati pentru fiecare cheltuial ain parte,si veti avea o iarna mai usoara in acest context,datorita ajutorul si sfaturilor prietenilor nostrii de la WWW.SIGURANTAFINANCIARA.RO.

 

            Acest site este initiat  si sustinut de -Provident (www.provident.ro),in acest proiect mai fac parte si:

      -Burcash(www.burcash.ro)

      -Asociatia Salvati Dunarea si Delta (www.salvatidelta.ro)

      -Centru pentru Politici Durabile Ecopoliss(www.ecopolis.org.ro)...

APELATI CU INCREDERE LA  www.sigurantafinanciara.ro,SI VETI AVEA MIA MULTI BANI IN ZILELE DE IARNA CAND NU PUTETI MUNCI. ;)