Calitate de la MINIPRIX.

     

Voi  cum va feriti de caldura de  afara? ei bine...eu stau in casa cu aerul conditionat deschis, la calculator,,,si navighez pe retelele de socializare,vizitez site-uri cu articole de imbracaminte,printre care si magazinul meu preferat Miniprix,

       Am vazut ca au o sumedenie de reduceri si promotii atat la articolele pentru copii cat si la articolele pentru adulti,asa incat daca se tot apropie sarbatoarea Sf.Marii,am decis sa fac un cadou finutei mele Anamaria,si de unde sa il iau decat de la magazinul meu preferat????

Asa ca am accesat Produse pentru copii si am avut de unde alege,si pana la urma m-am hotarat sa ii cumpar un maieu din bumbac,colorat,lejer perfect pentru vara aceasta sa il poarte la mare....               picture-bb92c95fdae7-90-90-1-85      Al doilea produs pe care i l-am ales am vrut sa fie ceva mai feminin care sa mearga la o pereche de colanti si niste balerini,asadar am gasit un  top din bumbac. DSC_0038

Sper sa fie un cadou frumos de care sa se bucure cu drag,si sa le poarte cu placere.

Si bineinteles nici eu nu m-am putut abtine si mi-am achizitionat de la categoria de Incaltaminte Dama, si anume o pereche de Sandale,perfecte pentru vara,elegante si casual in acelasi timp....DSC_0069 copytumblr_inline_n6jw73htms1s3vkt1

     Miniprix este o ''fabrica'',de atras clienti,asupra magazinului,efectiv se hraneste cu energia pozitiva a clientilor fideli. Ca parteneri de colaborare se numara: Electronice si Electrocasnice IT,Frumusete si cosmetice,Arta.

 -Pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 lei transportul este GRATUIT.

  -Comanda ta este  livrata prin curierat rapid, doar  prin intermediul firmelor de curierat Cargus sao Otto, la adresa de livrare pe care o completezi in formularul de comanda.

   - Livrarea produselor se face in maxim  15 zile lucratoare de la plasarea cu success a comenzii.

   -Pentru a beneficia de taxa preferentiala de returnare, ai la dispozitie 48 de ore pentru a contacta firma de curierat. Taxa de retur de 9 lei va fi scazuta din contravaloarea produselor returnate.

PENTRU A ACCESA MAI REPEDE Miniprix,,AVETI AICI  Aplicatie Miniprix O NOUA APLICATIE PENTRU TELEFONUL MOBIL,CARE VA AJUTA SA VA COMANDATI PRODUSELE DORITE,CHIAR DACA SUNTETI FOARTE OCUPAT SI NU PUTETI STA ACASA IN FATA CALCULATORULUI..