BOLILE SECOLULUI.(Cancerul)

Buna, buna.....M-am hotarat sa scriu despre acest subiect,deoarece am fost direct implicata intr-un caz ''minoritar'' de cancer de san,insa m-a emotionat mai mult masa de oameni pe care i-am intalnit la clinica la care am fost internata,care intr-adevar sufereau de probleme foarte grave cum ar fi Cancerul in adevaratul sens al cuvantului. Am citit si m-am documentat foarte mult in perioada post-operatorie,dupa incizia pe care am avut-o la san,si anume(un fibroadenom de natura benigna,slava Domnului)...Cum spuneam mai sus,,,,am citit multe si  am descoperit multe modalitati de a recidiva cancerele,remedii clasice,naturiste etc...Vorbesc aici despre Cancerul la san: de cele mai multe ori apare din cauza mutatiilor  genetice (adica se mosteneste),o alta cauza mai este obezitatea,consumul excesiv de alcool,sani cu dimensiuni peste mediu....foarte multe.Cea mai preventiva metoda,este mamografia care este recomandata intre varsta de 40-50 ani,si ecografia mamara de la 20 ani.Aceste investigatii trebuiesc facute an de an.O alta metoda ar putea fi o dieta bogata in fructe si legume ,si inca una ar fi renuntarea la fumat.....Sunt foarte multe,multe...... In concluzie...... Apelati la medici de specialitate si programati-va un control mamografic sau o ecografie mamara,pentru orice indoiala.   Multa sanatate...