Biciclete de top.

Cu totii avem nevoie de plimbari in aer liber,prin parcuri,pe la munte,aceste plimbari le facem pe jos sau cu bicicleta....Asa ca incep prin a va recomanda un super site unde puteti gasi bicicleta,preferata care va va scoate zilnic din casa,si anume www.biciclop.eu. Aici puteti gasi o gama variata de produse in materie de biciclete,trotinete.   Am  sa va prezint mai multe variante de biciclete ,cum  ar fi biciclete de oras.

Bicicleta Koliken Jazmin Confort 26"

Acesta este un model de bicicleta dedicat doamnelor,...ofera un confort deplin ,relaxare si amintiti frumoase.
 
Dar nici pe domni nu-i putem lasa la o parte,si lor le place plimbarea cu bicicleta ,nu numai noua fetelor,asa ca am sa va arat un model de bicicleta pentru barbati
din aceeasi gama Koliken,un model exclusiv pentru barbati,care ofera un confort de nota 10,la un pret care se potriveste tuturor buzunarelor.
 
 
img_3648_large_
Pentru a putea lua legatura cu personalul magazinului ,nu trebuie decat sa trimiteti numarul dumneavoastra de telefon accesand WWW.BICICLOP.EU,si veti fi sunat/a,de  catre un consilier..Sau puteti suna domneavoastra la numerele de telefon:
- 0720 242 567;
- 0770 251 560:
Pentru cei care isi doresc o bicicleta si nu stiu sa mearga pe ea,Biciclop.eu, organizeaza campania''inveti garantat sa mergi pe bicicleta'',sustinuta de Biciclop si Scoala de Pedalat.
   Biciclop, pune la dispozitia incepatorilor o serie de biciclete adaptate nevoilor lor -Pentru mai multe detalii accesati urmatorul link.:www.biciclop.eu/inveti-garantat-sa-mergi-pe-bicicleta.html
 
 
header
Biciclop este un magazin de biciclete, accesorii si piese, trotinete s-a instalat pe piata romaneasca in 2009. In  prezent detine in portofoliul de importator exclusiv in Romania, branduri cu renume mondial precum: Gazelle, Vanmoof sau Van Gogh si este distribuitor autorizat Merida, Cross si  Focus.
Comenzile se percep astfel:
--Comanda online pe biciclop.eu, cu livrare la adresa ta si plata ramburs: 
-Comanda online pe biciclop.eu, cu ridicarea produselor de la magazinul Bibiciclop:
-Comanda online pe bibiciclop.eu, cu livrare la adresa ta si plata cu card: 
 
 
1004498_10151752051045042_1195247899_nMie mi-a placut ceea ceea ce am descoperit de biciclop.eu ,asa ca va invit si pe voi la cumparaturi.