Apa cu nitrati..

Salut.....nu stiu cum e pe va dvs apapotabila pe care o beti...multi dintre noi consuma apa plata......Ei bine eu nu imi permit ,,,,asa incat beau apa de la pompa.....care are un gust nasol,,,,acum ca e vara mai pun la frigider.....si cand o scot si vreau sa beau s eu apa rece.......bleah...oribilaaaa.....,un medic veterinar a venit la noi in vizita la animalele din curte.....dupa ce si-a terminat omul treaba,s-a dus sa se spele pe maini,,,,si a baut si o cana cu apa......razand spune''''asa apa beti voi'''??? va imbolnavesc astia mai oameni buni,vorbiti cu ei si spuneti-le.....Ei bine cu timpul am inceput sa am dureri stomacale,diaree....din cauza apei. Cu toate ca apa POTABILA trebuie sa fie  incolora,inodora insipida.........a noastra e cu gust de clor,cu bule(sfaraie cand o pui in pahar).....Asa ca    gata....M-am dat pe apa plata,pentru sanatatea mea.si a familiei mele... ;)658x0_25_09_2007robinet