Ora de joaca pe Jocuri.biz

Uneori mai avem si nevoie de relaxare, sa dam in mintea copiilor as zice eu, si pentru asta am gasit online jocuri gratis pentru copii , desi sunt pentru copii ne putem distra si relaxa si noi oamenii mari nu-i asa?

Sa fim vesnic tineri,macar in sufletele noastre, asa ne vom mentine tineri si copilarosi( chiar daca aratam ca am fi oameni foarte seriosi si sobri). Nimeni nu trebuie sa stie ca de fapt suntem si acum copii.

Preferatul meu de pe Jocuri.biz este un joc de impuscaturi care ma conduce intr-o lume minunata de actiune si suspans, mi-a placut acest joc din prima clipa in care l-am accesat, si avantajul jocurilor online gratis sunt ca nu trebuie sa descarcam jocul,sa-l instalam in calculator, sa ne fie teama ca am putea lua vreun virus ceva.Asadar va recomand cu mare drag Metal Slug Brutal 3 si cu siguranta va veti distra cu adevarat.

,, Metal Slug Brutal 3 - un superb joc cu impuscaturi. Vrei sa devii soldat? Intra la comanda Metal Slug si elimina toti soldatii inamici si toate facilitatile lor militare. ,,

[caption id="attachment_81" align="aligncenter" width="160"]http://www.jocuri.biz/jocuri/25/metal-slug-brutal-3.html http://www.jocuri.biz/jocuri/25/metal-slug-brutal-3.html[/caption]

Sotiei ii plac jocuri mai delicate asa ca pentru femei si prefera sa se joace Kristen Stewart un joc de dress-up, asa isi dface si cate o idee in ce ar putea sa-si mai cumpere din magazine.O relaxare si pentru ea dupa o zi de munca obositoare la birou, adevarul e, ca imi spune ca si la munca cand are nevoie de o pauza se mai joaca pe acest joc :)

,, In drumul ei spre aeroport, Kristen Stewart a fost impresionata de un magazin cu haine de moda. A fost nevoita sa opreasca taxiul si sa intre in magazine, deoarece hainele erau uimitoare. Acum este in cautarea unei rochii dragute pentru un eveniment si sunt sigur ca o poti ajuta sa o gaseasca. Imbraca starul Twilight cat mai spectaculos, pentru ca merita! Foloseste mouseul pentru a juca si fa click pe categoriile aratate, in ordine, pentru a alege articolele preferate. Distreaza-te cu acest joc dress-up cu celebritati!,,

[caption id="attachment_82" align="aligncenter" width="160"]http://www.jocuri.biz/jocuri/29/kristen-stewart.html http://www.jocuri.biz/jocuri/29/kristen-stewart.html[/caption]

Chiar daca suntem oameni maturi si noua bne plac jocurile, mai ales daca sunt si gratis, asa ca va doresc spor la joaca dragi cititori.