Concediu de iarna in Romania un adevarat vis devenit realitate

Traiesc in Romania, si mai aproape de munte am stat o viata , ador muntele si viata pe munte. Dar in ultimii ani am fost plecat din tara si i-am dus dorul foarte tare, degeaba am fost eu la munte in strainatate ca nu m-am bucurat asa ca la mine acasa. Am pus bani deoparte si m-am hotarat ca in concediul de iarna sa merg o saptamana la Poiana Brasov , o saptamana la Azuga si o saptamana la Busteni,mi-am faccut rezarvarile la toate cele 3 hoteluri cu ajutorul site-ul BOOKINGEXPERT.RO . Pentru prima saptamana mi-am facut rezervarea la un hotel foarte placut Hotel Edelweiss Poiana Brasov , asta mi-a aratat-o imaginile postate pe site dar si descrierea hotelului, are 3 * dar ceea ce am vazut ma face sa am impresia ca este de mult mai multe, acum ramane sa vad asta cand ajung acolo in concediul de iarna.Pana atunci sa va dau alte cateva informatii despre acest hotel:

 

[caption id="attachment_68" align="alignnone" width="300"]http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-edelweiss-poiana-brasov-9.html http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-edelweiss-poiana-brasov-9.html[/caption]

poza_49 poza_50 poza_51

,, Hotel modern, constructie noua,practic in 2003 si de altfel renovat in 2005, HOTELUL EDELWEISS este o atractie importanta atat pentru turistii de afaceri cat si pentru cei care doresc sa petreaca la munte un sejur de nuitat.Dotarile celor 14 camere fac recomanda acest hotel pentru toti turistii cu pretentii. Situat in partea de sud a statiunii, in apropierea telefericului si a partiei de ski, Edelweiss Poiana Hotels **** ofera una din cele mai fascinante privelisti ce poate fi observata din Poiana Brasov. Inaugurat in decembrie 2005 si omologat la 4 stele, hotelul apartinand SC ACTIV INVEST CLUJ NAPOCA aduce un aer proaspat in atmosfera industriei hoteliere din Poiana Brasov prin serviciile ireprosabile pe care le ofera, prin arhitectura, finisajele si dotarile deosebite, creand o atmosfera selecta, plina de originalitate, stil, calitate, eleganta si rafinament. ,,

Ce mai tura-vura abia astept sa vina iarna :).

Cea de-a 2 rezervare mi-am facut-o la Hotelul Nu ma uita Azuga care are o priveliste extraordinara.Abia astept sa ma bucur de acest concediu si aici

[caption id="attachment_72" align="alignnone" width="300"]http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-nu-ma-uita-azuga-432.html http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-nu-ma-uita-azuga-432.html[/caption]

poza_3567 poza_3568 poza_3569 poza_3570

,, Hotelul Nu ma uita, vine in intampinarea turistilor cu 27 de camere, dintre camere, dintre care 20 de duble twin, 6 duble matrimoniale si un apartament, toate fiind dotate conform ultimelor standarde: minibar, internet, tv satelit, uscator de par, linie telefonica interna si intrenationala. Camerele sunt spatioase si ofera turistilor tot confortul si totodata o priveliste dr vis spre Muntii Bucegi si Muntii Baiului. Pe langa toate acestea hotelul mai dispune si de o sala de conferinte cu o capacitate de 40 de locuri,echipata cu ecran de proiectie, videoproiector, retroproiector, sonorizare, flipchart, internet; parcare supravegheata; spalatorie-curatatorie precum si o baza de relaxare: sauna, jacuzzi, sala fitness, teren de sport, complex de distractii ( sala de bowling, biliard, tenis de masa, hochei de masa),,

Iar pentru ultima saptamana mi-am ales Hotel Vila Ermitage Busteni sa stau relax in curta vilei si sa ma bucur de iarna.

poza_6194

[caption id="attachment_78" align="alignnone" width="300"]http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-vila-ermitage-busteni-777.html# http://www.bookingexpert.ro/hoteluri/hotel-vila-ermitage-busteni-777.html#[/caption]