15 ani de calitate si prosperitate cu Danone

10172743_732881373428795_4856276678600848870_n

Danone Romania a implint 15 ani de activitate de la primul iaurt fabricat in Romania.Cu aceasta ocazie si-eu relansat si siteul http://danone.ro/ unde cu siguranta ve-ti redescoperi viata daruita de Danone prin minunatele iaurturi.

Va spun sicer ca am rasfoit si eu acest site,nu stiam macar,ca au si site,eu urmaream numai pagina de facebook :).....si am ramas placut surprins sa vad asa multe detalii despre fabricarea iaurtului.

Incep prin a va spune ca mi-a placut foarte mult prima pagina a site-ului, este simpla si bogata in continut,te atrage sa citesti despre tot ce se poate pe site.

In al doilea rand mi-a placut ca este foarte bine structurat ca si continut.Gasesti foarte repede ceea ce te intereseaza sa cauti.

In al treilea rand nu stiu daca tine neaparat de site in site cat despre implicarea Danone in opere de caritate sa zic asa,isi da foarte mult interesul in  ajutorarea oamenilor din Romania.

Site-ul este foarte interesant din toae punctele de vedere si foarte placut la vedere.

Va recomand cu drag sa cititi noutatile si etapele procesului de fabricare a iaurtelelor.

Sa aveti pofta si toate cele bune.